ORACLE BULUT ÇÖZÜMLERİ İLE MEDYANET, VERİ HEDEFLEMELİ İLERİNDE ÇİFT HANELİ PERFORMANS VE DEĞER ARTIŞI YAKALADI

Benzersiz ürünler sunmak ve yeni işler kazanmak için Oracle Veri Yönetimi Platformu (Oracle Data Management Platform) seçildi.  

Display, mobil, video, native reklam, sosyal medya ve programatik reklam alanlarında Türkiye’nin önde gelen dijital reklam platformu MedyaNet,  veri odaklı  büyüme elde etmek ve markaya özel dijital reklam çözümleri sunmak için Oracle Bulutu seçti.

MedyaNet Satış Direktörü Metin Güleç; MedyaNet olarak şu an Türkiye’de 35 milyon internet kullanıcısına erişen ve dijitalin mecra anlamında her alanında hizmet veren premium bir reklam platform olarak konumlanmaktayız. MedyaNet’in büyüme trendini incelediğinizde global trendleri, bu trendlerin Türkiye pazarındaki potansiyelini ve şeffaf çalışma prensibini referans alarak büyüme gösterdiğimizi görebilirsiniz. Bu noktada Türkiye’nin en geniş dijital reklam ağı olarak sahip olduğumuz verileri reklam verenin ihtiyaçlarına uygun bir şekilde sunmak üzere bir planlama yaptık, veri yönetim platformu işbirliği için alternatifleri değerlendirdik ve Oracle ile işbirliği yapmaya başladık. Oracle Bulut Çözümleri, bu yönde hızlı bir büyüme elde etmemize yardımcı olma konusunda oldukça etkili olduğunu kanıtladı. Oracle Data Management Platform (DMP) sayesinde MedyaNet Audience olarak 1 yıl içinde tam 376 kampanya yönettik. 78 ayrı müşteri çalışıp 54 ayrı sektör için yayın yaptık. İlk başladığımızda 9 olan segment sayısını 1 yılın sonunda 81'e çıkardık. İlgili segmenti doğru sektörde gösterdiğimizde CTR oranlarımız minimumda 3 kat'a kadar arttı. Bir çok "niş" segment hedeflemelerinde 15 katlık CTR artışları sağladık.

Oracle Pazarlama Bulutu’nun veri odaklı çözümleri, farklı veri çeşitlerini tek bir kimlik (ID) ile eşleştirmeye, anlamlandırmaya, kategoriler yaratarak kullanıma hazır hale getirmeye ve yüzlerce farklı aktivasyon kanalına göndererek hedefleme ve aktive etmeye uygun hale getirmeye yardımcı oluyor. Bu modern pazarlama bulut çözümü, farklı veri kaynaklarını birleştirerek veri yönetimi ve etkinleştirmesine bağlarken önceden entegre edilmiş yüzlerce uygulama ve veri iş ortağına kolayca bağlanma imkanı sunuyor. 

“Günümüzün müşterileri teknoloji konusunda bilgili, sürekli hareket halinde ve talepkar. Bu müşterilere olağanüstü bir deneyim sunabilmek için günümüz pazarlama uzmanları, birçok farklı kanalı ve müşteriyle iletişim noktasını kapsayan kişiye özel içeriği zamanında sunmaya çalışıyor”, diyor Oracle Türkiye Genel Müdürü ve Başkan Yardımcısı Filiz Doğan. “Oracle Pazarlama Bulutu, müşterinin hareketlerinin bir haritasını benzersiz bilgilerle hazırlayabilmekte ve bu da pazarlama uzmanlarına, yatırımlarından daha iyi bir getiri elde etmelerine yardımcı olacak, hedefe yönelik içerikler geliştirmelerinde yardımcı olabilmektedir. Bu son uygulama ile birlikte MedyaNet’in Türk hedef kitlesi ile daha önce hiç yaşanmamış bir şekilde etkileşim kurabileceğine, yaratıcı dijital reklam çözümleri sunabileceğine güvenimiz tam.”